Cestovné lístky
Kde sa dajú zakúpiť?
Cestovné lístky na naše linky sa dajú zakúpiť viacerými spôsobmi a líšia sa cenou podľa toho, ako a kde si ich zakúpite:
- Na našej stránke
- Na stránke a cez aplikáciu Slovak Lines
- Na stránke a cez aplikáciu CP (cestovné poriadky)
- Priamo u vodiča - u ktorého sa dajú priamo v autobuse už dokúpiť aj doplnkové služby, ako napr. preprava zvieraťa a pod.
- V kamennej predajni - napr.na autobusovej stanici
Dá sa cestovný lístok stornovať?
Cestovný lístok možno stornovať do 15min pred odjazdom priamo na stránke alebo v aplikáciách jednotlivých predajcov – Slovak Lines, CP, kde Vám bude vystavený voucher , ktorý si budete môcť uplatniť na hocijakú inú jazdu.
Cestujete pravidelne?
Ak cestujete pravidelne, tak aj na našich linkách môžete využívať najvýhodnejšie lístky – Travel Passy, ktoré si môžete zakúpiť u priamo u nášho partnera Slovak Lines
ZŤP lístky
Nakoľko v predajnom online systéme neexistuje položka ZŤP, prosím zakúpte si lístok kategórie senior alebo mládež a pri nástupe,alebo kontrole sa len dodatočne preukážete ZŤP preukazom.
Čo keď autobus mešká?
Informáciu o meškaní autobusu dostane mailom každý cestujúci, ktorý si lístok zakúpil online vopred.
Všetky naše linky s riadia prepravným poriadkom a podľa neho nárok na vrátenie cestovného vzniká pri meškaní autobusu viac ako 90 minút.